L’accés electrònic al vostre Ajuntament amb plenes garanties
La Seu electrònica de l’Ajuntament de Copons és l’adreça electrònica disponible per als ciutadans i les ciutadanes, a través de xarxes de telecomunicacions, mitjançant la qual l’Ajuntament difon informació i presta serveis.
La titularitat de la Seu electrònica comporta la responsabilitat respecte a la integritat, veracitat i actualització de la informació i els serveis per part de l’Ajuntament de Copons.
Tràmits per internet
Què podeu fer?
Enviar instàncies, sol·licituds, queixes, suggeriments i propostes amb l’eina Carpeta del Ciutadà que trobareu dins la Seu Electrònica.
Consultar l’estat dels vostres tràmits, sol·licitar accés a la informació pública, i gestionar els vostres tributs.
Si sou proveïdors de l’Ajuntament podeu enviar la factura electrònica encara que no estigui obligada per llei pel seu import.
Què podeu rebre?
Les notificacions de l’Ajuntament, l’estat dels vostres tràmits i altres tràmits que aviat estaran disponibles, com ara els volants d’empadronament, les llicències d’obres etc.
Quina informació podeu obtenir?
Tota la informació pública; les Actes del ple, les Ordenances i Reglaments Municipals, tota la informació Urbanística (Planejament urbanístic, gestió urbanística i convenis urbanístics), convocatòries de personal i altres.
Per accedir als serveis electrònics que s’ofereixen a través de la Seu Electrònica l’Ajuntament de Copons que requereixen d’identitat digital, és necessari disposar del corresponent certificat electrònic.
Actualment els acceptats són:
Per a obtenir més informació sobre els certificats referits accediu a les pàgines web de les entitats corresponents.