Com ja sabeu, aquests darrers dies tot el municipi de Copons ha estat sense ADSL. El servei patia molt alentiment, per la qual cosa moltes vegades era difícil rebre simplement un correu. A dia d’avui, 30 de desembre, amb el servei restablert cal valorar com ha anat tot.
Com a representant municipal del tema, em sento profundament impotent: ja que no he trobat el canal per donar una resposta unitària, creieu-me que ho he intentat. Només podia dirigir-me a l’empresa Telefónica com a particular.
D’altra banda, els serveis tècnics que han vingut a reparar la incidència, diuen que han intentat arranjar l’avaria d’una forma immediata:

· Un tècnic va treballar el dia 24 de desembre durant mig matí, deia que tenia l’avís des de feia menys de 24h.
· Un altre tècnic va treballar durant tota la tarda d’ahir, 29 de desembre, i em va confirmar que tenia l’avís del mateix dia.

La descordinació, en les seves pròpies paraules, es un fet. Com usuaris particulars que podem fer?
En rebre la propera factura, trucar al 1004, i demanar compensació econòmica / ajustament de factura per manca de servei.
Més enllà, d’aquesta circumstància, però, crec que cal trobar el camí (si és que existeix) perquè quan es parli d’”avaria massiva” a la zona (municipi) puguem fer una acció conjunta des de l’administració de l’Ajuntament que ens representa a tots. I això, és el que intentarem treballar aquests dies des de l’Ajuntament. Agrairé la vostra col·laboració (obro un espai de debat al Facebook) i us mantindré informats.

Ricard Espelt · Regidor de Noves Tecnologies