Un espai de consulta per telèfon o e-mail on resoldre dubtes o problemes relacionats amb la convivència veïnal i familiar o amb les relacions en l’àmbit laboral

El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l’Anoia ofereix canals especials d’atenció durant l’actual període de confinament. Es tracta d’un espai de consulta a distància on poder atendre la ciutadania de la comarca que ho pugui necessitar.

Totes aquelles persones que tinguin algun dubte o problema relacionat amb la convivència veïnal, familiar o relacions en l’àmbit laboral, poden adreçar-se a aquest servei mitjançant l’adreça electrònica mediacio@anoia.cat o el telèfon 699664718, en aquest segon cas via trucada, SMS o WhatsApp. L’atenció serà gratuïta i confidencial, de dilluns a divendres en horari de matí i tarda.

D’aquesta manera, el Consell Comarcal de l’Anoia vol oferir possibles solucions, en un context extraordinari que pot generar tensió o conflicte amb les persones que es tenen més properes. Cercar vies de comunicació i diàleg amb les persones de l’entorn més proper és la millor eina per a garantir una bona convivència.