El proper dia 20 s’inaugura a Copons el nou Bibliobús Montserrat, un servei de biblioteca itinerant que dóna servei a 12 municipis de la comarca: La Beguda alta, Castellolí, Cabrera d’Anoia, Jorba, Carme,  La Llacuna, Òdena, Sant Martí Sesgueioles, Sant Martí de Tous, La Torre de Claramunt, Vallbona d’Anoia i Copons.

Comptarem amb la presència del Vicepresident 3r de la Diputació de Barcelona, Martí Pujol; la igualadina i diputada al Parlament, Alba Vergés, els alcaldes dels pobles del Bibliobús Montserrat així com la directora de la Biblioteca d’Igualada.

Esteu convidades i convidats a assistir a l’acte i gaudir d’un aperitiu per celebrar-ho.

La vostra presència ajuda a reforçar les aliances amb la Diputació i a donar major credibilitat als projectes en els què participa la Diputació, sigui amb la redacció o el finançament dels projectes de la vila de Copons

Us esperem!